grudnia 07, 2017

Haul zakupowy z Zaful i Rosegal

W ostatnim czasie otrzymałam kilka przesyłek z dużą ilością rzeczy. Zamówiłam przedmioty z kilku kategorii, nie tylko ubrania. W dzisiejszym poście postanowiłam podzielić się z Wami moją rzetelną opinią na ich temat.



Jak się sprawdziły?
Czy są warte zakupu?
Odpowiedź na te pytania znajdziecie poniżej.


Pierwsze będzie zamówienie z Zaful(Klik)







Pędzle syrenki (Klik)
Marzyły mi się już od dawna. Zamówiłam je z myślą, iż będą mi służyć jako ozdoba do zdjęć, jednak biorąc pod uwagę porządne włosie i wygodne rączki, będę ich używać także i do makijażu jako że małych dobrych pędzelków do makijażu oczu mam zdecydowanie za mało.Zestaw zawiera 15 sztuk.







Małe pędzle Syrenki (Klik)
Zakochałam się w tych pędzlach! W swojej kolekcji mam dużo pędzli, ale takich jeszcze nie miałam. Są przepiękne! Trzonki mają w kształcie ogona syrenki. Włosie i trzonki są również ombre. Zestaw zawiera 3 pędzle do makijażu twarzy. Włosie jest bardzo miękkie, aż chcę się je ciągle dotykać!





Paleta Cieni(Klik)

Śliczna paletka do makijażu, w jesiennych kolorach. Mnie osobiście takie kolory bardzo odpowiadają. Troszkę miałam obawy przy zamówieniu cieni, nie wiedziałam jak zniosą tak daleką podróż i czy się nie pokruszą, ale na szczęście nic złego się nie stało i paletka dotarła do mnie w całości. Niestety Pigmentacja tych cieni nie jest zbyt rewelacyjna.






















Róże do kąpieli (Klik)
Róże do kąpieli zrobione są z mydła bo rozpuszczają się w wodzie. Pachną delikatnie i przyjemnie. Zamówiłam je bo bardzo ładnie wyglądają i na pewno wypróbuje je do kąpieli.







Miska na przekąski(Klik)
Bardzo dobrze znana miska n przekąski. Na górze umieszczamy przekąski, na dole jest śmietniczka, czyli miejsce na łupiny np. z orzechów. Na samej górze możemy umieścić również telefon i spokojnie sobie oglądać np. serial. 



Kolejne zamówienie które do mnie dotarło jest ze sklepu Rosegal.(Klik)




Jeansy z Naszywkami (Klik)
Na pewno każda z Was zauważyła ostatnio trend panujący w modzie jakim jest kwiatowy wzór na jeansie. Postanowiłam, że i ja powinnam mieć coś takiego w swojej szafie.Do tego bardzo lubię dziurawe spodnie, dlatego zdecydowałam się na te jeansy. Jeśli chodzi o jeansy materiał tych akurat jest sporo elastynu.









Bluzka(Klik)
Piękna bluzka raczej pasująca do sportowego stylu, z tyłu naszywka haft Dla mnie niestety za duża.


Spodobało wam się coś z moich zakupów?
Dajcie znać w komentarzach.

12 komentarzy:

  1. Pędzelki są fajne ostatnio dość modne u blogerek :) ale mi bardzo przypadła do gustu ta miseczka na przekąski świetne rozwiązanie muszę się za nią rozglądnąć bo np uwielbiam słonecznik i wiecznie jest problem co zrobić z łupinkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle bardzo fajne, mam podobne :) Miseczka mi się też podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelki biorę z miejsca ❤ śliczne cienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te jeansy z naszywkami, choc sama w 'dziurawych' spodniach nie chodzę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paleta kremowych cieni to nie cienie a korektory.
    Mam te róże są piękne do zdjęć ale i służą do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo mam takich pędzelków, są absolutnie urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mamy te róże ale nie wiedziałyśmy, że one są do kąpieli :D Ah... mama się ucieszy gdy jej je damy!

    OdpowiedzUsuń
  8. o właśnie powiedz mi jak z numeracją spodni, jaki nosisz takie pasują?
    te róże miałam zamówić różowe i już nie było;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzle syrenki są bardzo urocze! Można się nimi pomalować, ale też używać ich, jako gadżety do zdjęć. Pięknie się mienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodnie! Podobają mi się te pierwsze pędzle i pierwsza bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzelki i róże do kąpieli najbardziej zwróciły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zamówienie! Ja zamówiłam te pędzle syrenki a nad paletką myślałam, ale zamówiłam większą z cieniami i też się boję, że przyjdą pokruszone :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog