grudnia 13, 2017

Stoliczek dobrych manier od firmy Fisher Price.


W poszukiwaniu prezentu dla swoich dzieci zajrzałam do mojwgo ulubionego sklepu Tupliczek.
Który posiada szeroką ofertę zabawek dla dzieci w każdym wieku. I znalazłam wymarzony prezent dla swoich dzieci. Jesteście ciekawi co ciekawego tam wyszperałam?
Otóż jest to Stoliczek dobrych manier od firmy Fisher Price.

Czemu akurat wybrałam tę zabawkę?
Ponieważ uwielbiam zabawki firmy Fisher Price, jej opis i funkcję bardzo mi się spodobały.
Dzieciaki dopiero się nią pobawią w Święta, Tym razem obowiązek przetestowania zabawki spadł na mnie. I powiem wam szczerze niezła miałam zabawę, poczułam się jak dziecko.




Zacznijmy może od krótkiego opisu zabawki.

Maluch uczy się manier przy stole i dzielenia się z innymi, świetnie się przy tym bawiąc – dzięki ponad 85 piosenkom, dźwiękom, melodiom i zwrotom. Interaktywny zestaw przysmaków pomaga dzieciom ćwiczyć maniery przy stole podczas wesołej zabawy. Maluchy mogą układać przysmaki, rozkładać sztućce i kubeczki, ćwicząc jednocześnie umiejętność sortowania. W trakcie zabawy i układania przysmaków na talerzykach dzieci usłyszą wesołe zwroty i piosenki, które uczą manier, dopasowywania elementów, dzielenia się z innymi i wielu innych rzeczy! („Magiczne” talerzyki wiedzą nawet, co jest podawane, a czego brakuje!). Jeśli Twoje dziecko lubi delektować się przysmakami przy dźwiękach muzyki, naciśnij przycisk – usłyszycie piosenki i wesołe melodie. Szczeniaczek z Siostrzyczką także chcieliby wziąć udział w zabawie. Naciśnij przedstawiające je przyciski, aby usłyszeć zwroty zachęcające do dzielenia się z innymi i zachowania dobrych manier przy stole.



Zestaw przysmaków – nauka manier przy stole zapewnia naprawdę ciekawą zabawę dzięki zastosowaniu technologii Poziomy Nauki, w której zabawka „rośnie” razem z dzieckiem. Na każdym Poziomie znajdziecie mnóstwo rozmaitych dźwięków, piosenek, melodii i zwrotów dopasowanych do wieku i umiejętności dziecka.


Poziom 1 Nauka.
Mnóstwo aktywności manualnych, które pobudzają ciekawość dziecka i nagradzają małego odkrywcę zabawnymi zwrotami i wesołymi piosenkami.
Poziom 2 Zainteresowanie.
Maluch słyszy proste pytania i polecenia, które zachęcają go do odnajdywania elementów poznanych na Poziomie 1. Każdy sukces dziecka zostanie nagrodzony!
Poziom 3 Wyobraźnia.
Ten poziom oferuje starszym dzieciom radosne, pobudzające wyobraźnię piosenki i wypowiedzi, które zachęcają do odgrywania rozmaitych ról i naśladowania różnych czynności!
Po prostu przesuń przełącznik, aby zmienić poziom oraz piosenki, dźwięki, melodie i wypowiedzi


Dopasowanie to wyzwanie!
14 ruchomych elementów do sortowania:
2 łyżeczki,
2 widelczyki,
2 kubeczki,
2 ciasteczka,
2 warzywa
4 owoce
W trakcie zabawy i układania owoców, warzyw i przysmaków na talerzykach dzieci słyszą zachęcające wypowiedzi i piosenki „Magiczne” talerzyki wiedzą, co jest na stole, a czego brakuje.



Naciśnij przycisk, aby usłyszeć piosenki i urocze melodie
Po naciśnięciu jednego z dwóch świecących przycisków przedstawiających Szczeniaczka i Siostrzyczkę usłyszycie wesołe zwroty zachęcające do dzielenia się z innymi 
Uczy dobrych manier, dopasowywania, dzielenia się i wiele więcej!




Podsumowując
Mogłam układać przysmaki, rozkładać sztućce i kubeczki, dzieci dzięki temu będą mogły ćwiczyć umiejętność sortowania. W trakcie układania przysmaków na talerzykach słyszałam wesołe zwroty i piosenki, dopasowywania elementów, dzielenia się z innymi. Moim zdaniem odkrywanie poprzez zabawę dziecka, w jego własnym rytmie jest najbardziej naturalne i przynosi najlepsze rezultaty. 
Moja ocena to 10/10 jest to genialna zabawka. Szkoda że nie było takich zabawek za moich czasów. Jeżeli szukacie jakichkolwiek zabawek dla swoich dzieci, zapraszam do sklepu Tupliczek. Duży wybór zabawek w rozsądnej cenie.


21 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł na zabawkę. Dziecko się uczy podczas zabawy - a to uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna zabawka 😍 moj naluch tez ma sporo zabawek z fp. Jakos icu firma bardzo przypadla mi do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że to naprawdę świetna zabawka :) Nauka przes zabawę wychodzi zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego to już nie wymyślą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zabawka :-) Warto sięgać po różne pomoce w nauce dziecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna zabawa dla malego I duzego tez

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta zabawka, sama bym się taką bawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zabawki tej firmy. Ja mam od nich szczeniaczka dla Martynki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Najlepsze są zabawki, które uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak najbardziej takie zabawki edukacyjne są świetne dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale znamy tą firmę mają świetne i co najważniejsze trwałe zabawki, każde dziecko na pewno nie będzie się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci że szukałam czegoś dla mojej córki pod choinkę i chyba w końcu znalazłam. Dzięki :)
    Świetny post@!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny prezent dla chrześniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat szukam prezentu dla siostrzenicy! Świetnie trafiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam, że moje rodzeństwo uwielbiało takie stoliczki, kiedy było mniejsze. Ta firma kojarzy mi się ze świetną jakością zabawek.

    OdpowiedzUsuń
  16. O ja, jakie to fajne. Lubię takie zabawki które nie tylko bawią ale też edukują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O jacie! Cudne i bardzo urocze ^^ Takie zabawki w dzieciństwie uwielbiałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uczące czegoś zabawki zawsze uznawałam za najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog