grudnia 18, 2017

Lifestylowy box czyli Chillbox




Witajcie kochani


Czas na kolejny wpis dotyczący Boxów. Jak zwykle wybór był bardzo ciężki, którego boxa mam teraz wam przedstawić.
Jednak po dłuższych poszukiwaniach znalazłam Box który niedawno powrócił po dłuższej przerwie. Mówię tutaj o Chillbox.



ChillBox jest boxem ułatwiającym zrelaksowanie się w zgodzie z naturą. Znajdziesz w nim kosmetyki, przekąski, literaturę i akcesoria. Staramy się wybierać produkty ekologiczne, ponieważ środowisko jest dla nas bardzo ważne. W ChillBoxie znajdziesz zwykle 6-8 produktów. Paczuszkę można zamówić jednorazowo lub wykupić pakiet na 3 lub 6 miesięcy.

Tak oto prezentuje się zawartość Grudniowego Boxa


Cotton ballsy widoczne na zdjęciach w odcieniach bieli, beżu i szarości.
O tym produkcie było wiadomo z podpowiedzi na stronie. Bardzo mi się podobają, są w ładnych, neutralnych kolorach. Jednak w moim komplecie brakowało jednej kuli. Po kontakcie z firmą otrzymałam zapewnienie o wysyłce nowych Cotton balls. Duży plus dla firmy.


Kolejny produkt to Olejek KOI
Perfekcyjnie zmywa makijaż oczu i twarzy, a także zanieczyszczenia z dnia codziennego. Unikalna formuła olejku KOI nadaje nasze skórze najwyższy komfort bez efektu “ściągnięcia” skóry. Olejek nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry, dzięki czemu jej nie wysusza ani nie podrażnia. Przy zmywaniu twarzy olejami nie musimy dodatkowo używać wody, zgodnie z regułą OCM – Oil Cleansing Method – czyli tłuszcz rozpuszcza tłuszcz. Skóra pozostanie doskonale oczyszczona, odświeżona, miękka i nawilżona.
Składniki olejku – olej z awokado i olej z drzewa sandałowego są niezwykle bogate w witaminy, działając łagodząco na podrażnienia i niedoskonałości. Dodatkowo olejek KOI pozostawia subtelny migdałowy zapach.
Ten kosmetyk bardzo mi się podoba. Na pewno pojawi się u mnie jego recenzja.


Silcare The Garden Of Colour Oliwka do Paznokci
To produkt służący do regeneracji paznokci i skórek oraz do utrzymania ich w doskonałej kondycji. Oliwka została wyposażona w opakowanie z pipetką, która ułatwia aplikację produktu. Można ją stosować codziennie. Oryginalny, świąteczny, cynamonowy zapach rozpieści zmysły podczas zabiegu manicure. 
Uwielbiam zapach cynamonu, produkt na pewno wykorzystam.


Cudownie pachnące, odżywcze mydło do rąk w płynie WINTER TIME Dresdner Essenz delikatnie oczyszcza skórę Twoich dłoni pozostawiając ją gładką i elastyczną. Środki powierzchniowo czynne na bazie cukru tworzą miękką, pielęgnacyjną pianę podczas gdy wyjątkowa mieszanka zapachów pomarańczy z cynamonem, goździkami i wanilią, wprowadzi Cię w doskonały nastrój. Poczuj, jak skóra Twoich dłoni po użyciu mydła w płynie WINTER TIME staje się miękka i jedwabiście gładka.

Mogę potwierdzić, mydło cudownie pachnie i idealnie pasuje do Świątecznego klimatu.


Przyprawy do grzańca Evita.
Najmniej podoba mi się ten produkt z całego boxa, jednak przyprawa do grzańca na pewno się nie zmarnuje.


Cynamonowa sól do kąpieli Lavea 
Drobnoziarnista sól do kąpieli mozaika cynamonowa. Podczas ciepłej kąpieli rozszerzają się pory skórne, a składniki aktywne przenikają do organizmu. Kąpielowa sól efekt ten wspomaga ponieważ zawiera naturalny olejek, który w odpowiedniej koncentracji wnika w warstwy skóry. Olejek oraz sól wpływają leczniczo na skórę i na cały organizm. Sól oczyszcza skórę, relaksuje umysł i odpręża ciało. Zmiękcza także wodę, barwi ją i nadaje piękny zapach w czasie kąpieli. Kąpiel solna pobudzi Twoje zmysły, ciało nabierze równowagi i pozytywnej energii. Każda kąpiel z solą jest więc bardzo przyjemna i staje się wielką, fantastyczną przygodą.

Sól już wypróbowałam. Jest cudowna, pięknie pachnie a skóra jest odżywiona.

I na koniec



 " Niewidzialny most " Julie Orringer
Poruszająca historia rodziny rozbitej i ponownie zjednoczonej w najmroczniejszej godzinie wojny.
Jest rok 1937. Młody Węgier Andras Lévi przyjeżdża na stypendium do Paryża. Zabiera ze sobą tylko walizkę i tajemniczy list, który obiecał dostarczyć młodej wdowie, nauczycielce baletu Klarze. Szaleńczo się w niej zakochuje. Ich namiętny związek jest jednak pełen komplikacji. Kochanka skrywa mroczny sekret.
Gdy w Europie wybucha wojna, Andras trafia do obozu koncentracyjnego. Wspomnienia o Klarze dają mu siłę konieczną, by przetrwać w tej strasznej rzeczywistości. Nadzieja na ponowne spotkanie Klary trzyma go przy życiu.

Niewidzialny most to powieść o miłości wystawionej na ciężką próbę, o żydowskiej rodzinie, walczącej o przetrwanie, i trzech braciach, których łączy szczególnie silna więź.


Nie do końca mój klimat książek, jednak i tak przeczytam.

Podsumowując;

W pudełku, oprócz tych 7 produktów znalazło się sporo ulotek reklamowych z rabatami, których i tak pewnie nie wykorzystam. Są też 2 próbki kosmetyków Miya, które chętnie wypróbuję. 
Pierwsze wrażenie po otwarciu tego boxa było rozczarowanie, myślę że to te uszkodzone Cotton balls, tak wpłynęły na moje pierwsze odczucia. Po ochłonięciu i przejrzeniu jeszcze raz zawartości uważam że box był udany, zabrakło mi trochę Świątecznego akcentu ( może jak dziewczyny dodały by np. po pierniczku czy nawet tą laskę na choinkę czerwoną biała bardziej wczuła bym się w klimat). Jednak kosmetyki wszystkie na pewno wykorzystam, książkę przeczytam, otrzymam nowe Cotton balls , rabatów raczej nie wykorzystam.
A wy co myślicie o tym Boxie?


18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Chillbox jest jednym z lepszych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość boxa nie moja bajka, ale fajnie że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość całkiem fajna, można przy nim wyczillować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, chętnie wypróbuję oliwkę :-) książkę też bym z chęcią przeczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam z tą różnicą że zbilam olejek, a tak na niego czekałam... Nic żyje się dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie naprawdę jakieś ciekawe pudełko kosmetyczne. W większości dodają straszne pierdoły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia o tym BOXie! Z chęcią zobaczę jak wyglądały inne edycje i może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że książka się znalazła

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie produkty wyglądają zachęcająco :D Niestety mój budżet kolejnego prezentu ode mnie dla mnie, nie wytrzyma... :"D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo bardzo ciekawy ten box, musze go obczaić sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapachy w tym boxie są bardzo klimatyczne i świąteczne : Z przyprawy do grzańca też byłabym najmniej zadowolona ale cały box bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam oliwki do paznokci a ta chyba będzie kolejną jaką kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem spoko box, jednak mimo to cieszę się, że go nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za świetna zawartość. Bardzo by mnie ucieszyło takie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  16. sól do kąpieli by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog