maja 07, 2018

Konferencja Blogerek Rzeszów- Upominki

Witajcie kochani

Tak jak ostatnio wspominałam - dziś pokażę Wam co przywiozłam do domu ze spotkania blogerek, którego przebieg opisałam jakiś czas temu. Z góry Wszystkim firmom oraz osobom prywatnym serdecznie dziękuję za piękne prezenty, upominki, zaproszenia, vouchery oraz kody zniżkowe. Przygotujcie się na sporą dawkę zdjęć










REFAN- perfuma i mydełko z gąbką. Mój zapach od razu przypadł mi do gustu, z czego się cieszę. Mydełko z gąbką jest dla mnie totalną nowością, pięknie wygląda i ślicznie pachnie, już nie mogę się doczekać kąpieli z nim.






LOVE YOUR BODY- kultowy i chyba każdemu znany kawowy peeling do ciała. W moje ręce trafiła wersja z aromatem truskawek.






MILLCEAN- mini balsamy myjące do domu. Produkty są jednorazowego użytku o super zapachach i bardzo dobrym działaniu. Miałam okazję je mieć wcześniej w domu. Produkty super się sprawdzają.






BISPOL- zestaw małych zapachowych świeczek o aromacie pomarańczy i owoców leśnych. Uwielbiam te świeczki.

www


ORIFLAME- zestaw, w którym znajduję się: żel, lotion i mydełko. Dodatkowo w paczuszce były trzy lakiery do paznokci.

       Instagram





FOODS BY ANA- zestaw 8 batoników i smoothies. Moim ulubieńcem jest burak-truskawka.





AFLOFARM- prezenty zostały indywidualnie dla nas dobrane i w moje ręce trafiło: regenerujące serum do pięt, kuracja do stóp i regenerujące serum do twarzy. Już niedługo będziecie mogli poczytać o nich na blogu.



BIOLONICA- krem do rąk i krem do twarzy, ja dostałam wersję regenerującą. Produkty są dla mnie nowością i z przyjemnością będę je stosować ze względu na ich główny składnik, jakim są komórki macierzyste jabłoni.





CD- zestaw trzech dezodorantów, są to naturalne produkty o wspaniałym cytrusowym zapachu.  Jak na razie sprawdzają się u mnie super.

  www
            Facebook
            Instagram



AKADEMIA PAZNOKCIA- trzy numery czasopisma „Akademia Paznokcia”, piękny kalendarz w złotej oprawce i długopis. W gazetkach znalazłam wiele inspiracji, być może już niedługo znajdziecie je na blogu.






NATURAL MOJO- zestaw herbatka i szklanka, sproszkowane biało z wanilią i shaker. Bardzo się cieszę że otrzymałam ten zestaw. Herbatkę już piłam jest wyśmienita. Białko zaczyne pić od poniedziałku, po powrocie z Budapesztu, wtedy wracam na siłownie.


   Facebook










ALBAG- torba na zakupy. Świetna materiałowa torba przydatna podczas zakupów z ciekawym napisem " Keep Calm and Dragonball" , akurat lubiłam tą bajkę.






DEKORIA- zestaw poszewek na jaśki. W moje ręce trafiły dwie poszewki jedna jasnoniebieska druga szara w białe ślaczki, idealnie się wpasowują do wystroju mojego pokoju. 




MULTIKINO- zaproszenie na film i zaproszenie na kinowe wydarzenie. Lubię kino, na pewno szybko wykorzystam zaproszenia.





MAJUNTO- zagłówek i materiałowe serduszko. Wybrałam piękny kremowy zagłówek, na którym wyhaftowana jest znana piosenkarką Amy. Poduszka będzie idealna do salonu, a serduszko zabrała mi już córeczka.








DERMENA- loton na porost włosów. Jestem bardzo ciekawa tego produktu.





 „PRACOWNIA WDZIĘKU I URODY”- salon został naszym patronatem spotkania i podjął się naszego upiększenia, dając nam zaproszenie na wybrany przez siebie zabieg. O moim zabiegu możecie przeczytać już Tutaj.



 www



ENKLARE- ręcznie robione mydełko i kod rabatowy. Marka mieście się w Łańcucie, Lubię takie piękne mydełka w swojej łazience.




GENTLEDA- zestaw próbek podpasek i mini czekoladka. Nie miałam do czynienia z tą marką i chętnie zapoznam się z ich ofertą.



WISPOL- dwa mini produkty do włosów i pełnowymiarowy produkt do nóg. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie te produkty.

www
Facebook
Instagram





GRINDAY- suplement diety i kod rabatowy. Tabletki zaczęłam już brać i jestem ciekawa bardzo ich efektów.


CUCCIO- Mini Kit Cuccio Veneer, hybryda StarDoro, oliwka do skórek, masło do dłoni, katalog. Marka jest dla mnie nowością, do tej poru udało mi się wypróbować oliwkę do skórek paznokci  i musze powiedzieć że jest rewelacyjna.





STREFA URODY- balsam do ciała, tusz, kredka, próbki, kod zniżkowy. Prezent pochodzi od Rzeszowskiej drogerii, która oferuję duży wybór produktów, można również zamawiać przez Internet.






ROGECAVAILLES- ręcznik, dezodorant, żel do higieny intymnej i krem pod prysznic. Zestaw produktów bardzo fajnie się zapowiada, mają piękny zapach. Recenzja niebawem na blogu.




BARBARA STYBEL- menadżer marki Avon- żel pod prysznic, próbka szminki- swoją drogą rewelacyjny kolor, katalog. Prezent przygotowała prywatna osoba, za co bardzo dziękuję.


www





NAGLAR- pilniczek do paznokci, smycz, henna, długopis, krówka.




SKLEP ALOESIK- firmowy kubek, owsianka, batonik, herbatka, ciasteczko, próbka kremu i próbka perfumy, kod zniżkowy, test na zakwaszenie organizmu. Jest to prezent od naszego gościa spotkania, ze sklepu, który mieści się w Rzeszowie, a w swojej ofercie ma zdrową żywność i kosmetyki z aloesem.






CUKRÓWKA- krówki i podstawki pod kubki. Pyszne krówki kruche z wierzchu, a ciągnące się w środku to jeden ze smakowitych prezentów ze spotkania, które dostarczyli przedstawiciele cukierni. Podstawki pod kubeczki są już w użyciu.






MEDIA SERVICE ZAWADA- czasopismo z zabawką i trzy bajki dla dzieci. Ten prezent trafił w ręce moich dzieci i bardzo się z niego ucieszyli, zwłaszcza z naklejek i fletu, które były w środku. Takie książeczki są u nas mile widziane, potrafią bawić, a jednocześnie uczyć, a to dla rodzica jest ważne.



Na spotkaniu odbyła się sprzedaż, z której pieniądze zostały wpłacone na konto Szymona, dla którego organizowaliśmy zbiórkę. Ja kupiłam: Książkę, świeczki, mydełko krem do rąk Lirene oraz krem do twarzy tez marki Lirene.



Sponsorzy rzeczy na sprzedaż:



   NEAUTY MINERALS









LIRENE









KONESAN




  



MILLCLEAN









WYDAWNICTWO KOBIECE






NAGLAR






ENKLARE










BISPOL







BARBARA STYBEL (Avon)

 www










Sporo tego jest. Ciężko było wrócić z tym do domu, ale dałam radę.
Bardzo polecam takie spotkania, można poznać nowe osoby i dowiedzieć się wielu fajnych rzeczy. A teraz życzę Wam miłego weekendu majowego.


2 komentarze:

  1. cudne prezenty, bardzo podoba mi się, że jest tak wiele niekosmetycznych. bardzo lubię BATONIKI ANI :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog