maja 21, 2018

Kolagenowa maska na twarz ze złotem


Witajcie kochani
O kremie ze złotem i serum ze złotem od marki GlySkinCare pisałam jakiś czas temu. Ale to nie koniec produktów ze złotem jaką oferuje nam ta marka. Kolejną nowością z wykorzystaniem
złota w swojej formule są maseczki - Kolagenowa maska do twarzy ze złotem



Kolagenowa maska na twarz ze złotem
Kolagenowa maska na twarz ze złotem, wzbogacona kolagenem, aloesem, alantoiną, wyciągiem z kwiatu róży francuskiej, witaminami A, C, E, B3 oraz silnie nawilżającym kwasem hialuronowym zadba o młodszy i zdrowy wygląd Twojej skóry.
Korzyści
Głęboko nawilża. Rozjaśnia cerę. Redukuje zmarszczki. Wygładza i ujędrnia skór




Sposób użycia 

  • Nałóż maskę na umytą twarz 
  • Pozostaw na ok. 20-30 minut
  • Po zdjęciu maski nadmiar żelu delikatnie wmasuj w skórę 
  • Stosuj dwa razy w tygodniu

Maska Gold Collagen Facial Mask posiada kolagen, aloes, allantoinę oraz wyciąg z kwiatu róży francuskiej, a także wzbogacona jest witaminami A,C,E,B i nawilżającym kwasem hialuronowym. Złota maska ma zadanie głęboko nawilżać, redukować zmarszczki oraz rozjaśniać cerę i ujędrniać ją.
Kolor maski to oczywiście złoty, który po nałożeniu na twarz wygląda jak metal. Jest bowiem gładka, śliska i błyszcząca 😉 Maskę powinno się nakładać po dokładnym oczyszczeniu twarzy.


Po nałożeniu złota na twarz odczuwa się dość intensywny.
Maska całkiem dobrze przywiera do twarzy i nie zsuwa się, nawet, gdy przebywamy w pozycji siedzącej lub stojącej. Należy ją trzymać ok. 20-30 minut. Po tym czasie trzeba ją zdjąć, a nadmiar żelu, który pozostał na skórze delikatnie wmasować. 

Po zdjęciu maski miałam poczucie odprężenia i nawilżenia. Tego właśnie potrzebowałam. Po dotknięciu twarzy, moja skóra była gładka i delikatna. Super.  Producent zaleca stosowanie maski 2 razy w tygodniu, choć nie wiem, czy tak często znajdę na to czas. Jednak polecam wszystkim, zwłaszcza po ciężkim dniu lub przed wyjątkową imprezą towarzyską.



Znacie ta maskę? Lubicie takie maski?

44 komentarze:

  1. Bardzo lubię kolagenowe maski, wydaje mi się że żelowe maseczki generalnie lepiej przylegają do twarzy niż bawełniane i wchłanianie produktów jest lepsze. Nie używałam nigdy ze złotem nic, a nic czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o niej ale nie używałam. Maski ze złotem i kolagenem się u mnie sprawdzają i mam ją na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze maski kolagenowej :) Ciekawa jestem jakby sprawdziła się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta maska jest super, tak samo jak płatki z tej serii. polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś taka maskę tylko z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie maski, tej jeszcze nie miałam ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam krem tej serii i serum do twarzy, jestem bardzo zadowolona z tej serii kosmetyków. Maskę tez bym z chęcią wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej maseczki, ale wygląda ciekawie. Na pewno doskonale wpływa na skórę twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sama nazwa "ze złotem" daje nam poczucie, że to produkt godny uwagi :) Kiedy nakładam maseczki efekt odprężenia jest dla mnie niezwykle istotny, wiec fajnie, że tu go doznałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie Uzywalam jej nigdy. Nie wiem jak moja cera zareagowalaby na zloto, wiec na razie nie testuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka fajna, nigdy nie nakładałam takiej maski, ale widze ze fajna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kolagenowe maski do twarzy :) Tej nie znam, ale może kiedyś będzie okazja, żeby ją przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mialam tą maskę kiedyś i świetnie mi się spisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jestem ciekawa bardzo tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem jak ona leży na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  16. Tej maski jeszcze nie miałam. Kosmetyki z kolagenem i złotem lubię. Myślę, że ta maska też by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam ja i calkiem ok wspominam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam maski w płachcie. Tej jeszcze miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj cos dla mnie :) lubie takie maski w plachcie. Sa wygodne w sciaganiu. Czytalam dobre opinie na ich temat, wiec i ja sie skusze. Musze wyprobowac. Zloto ma dobry wplyw na skore.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta maska jest świetna bardzo ją lubię używać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jej nie miałam, chociaż nie raz kusiło mnie, żeby ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej maski, ale jek działanie i słowo "złoto" sprawia, że chcę ją poznać

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam tę maskę, bardzo przyjemna w stosowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ją i efekt na buzi był naprawdę super - gładka, odprężona, promienna. Szkoda tylko że często mi się zsuwała i musiałam ją poprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam ta maskę rok temu i miło ją wspominam

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety złoto w kosmetykachnie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
  27. Złota maska brzmi bardzo luksusowo, a ja lubię czasami luksusowo się odprężyć, więc z chęcią po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. mamk remy z tej serii o masce nie slyszalam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko, co zawiera złoto, bardzo mnie intryguje :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jestem jak sroka i lubię wszystko co się świeci i taka maska jest prześliczna! Na pewno kupiłabym ją ze względu na to złoto ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znamtej marki i maseczki, powiem szczerz, że jeszcze nie próbowałam żadnej kolagenowej złotej zawsze w płachcie

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam o niej same pozytywne komentarze więc chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ej, ja znam tę maskę..mam ją w szufladzie i czeka na testy! Koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie miałam kosmetyków ze złotem. Maski w takiej formie, w zasadzie też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie brzmi złoto czemu nie hehehe

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja miałam okazję używać jedynie płatków, choć maska podoba mi się i w sumie nawet wizualnie fajnie wygląda :D. Pewnie dzięki lepszemu przyleganiu i działanie jest lepsze, niż przy tych materiałowych :).

    OdpowiedzUsuń
  37. what an amazing post dear :)
    have a nice week!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej maski ale zacheciłaś mnie do jej zakupu

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam już o niej, ale jeszcze nie miałam okazji jej poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio maseczki w płachcie stają się coraz bardziej popularne:) Chętnie wypróbowałabym tę złota moc na swojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog