maja 28, 2018

Delia zestaw z kreatyna

Witajcie Kochani!!!

Zapewne każda kobieta, tak jak ja lubi dbać o swoje włosy.
Czasami jednak nie jest to proste, gdyż nasze włosy potrzebują specjalnych produktów, aby się nie łamały, nie niszczyły, były odżywione i pełne blasku.
Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków, ale jak wybrać te, które będą dla nas odpowiednie?


W dzisiejszym poście chcę Wam przybliżyć kosmetyki do włosów marki Delia Cosmetics - Cameleo seria keratynowa, są to produkty zawierające keratynę i co ważne nie zawierają soli.





"Linia Cameleo BB to produkty pielęgnacyjne, zgodne ze światowymi trendami, których zaawansowane formuły stanowią połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Wszystkie kosmetyki wzbogacono o aktywny składnik "Keramimic 2.0" na bazie biomimetycznej keratyny, która nie tylko chroni włosy ale także znajduje najbardziej zniszczone obszary na powierzchni włosa, naprawia i uzupełnia ubytki. Dodatkowo zawarty w maskach kondycjonujący Softill zapewnia idealną gładkość i połysk.
Szampony i odżywki Cameleo BB nie zawierają parabenów, sztucznych barwników ani soli, dzięki czemu są delikatne dla włosów i skóry głowy, nie wysuszają ich i redukują ryzyko podrażnień."





Szampon BEZ SOLI z keratyną - włosy zniszczonych
Szampon jak i cała seria przeznaczony jest do włosów ekstremalnie zniszczonych m.in. po zabiegach fryzjerskich. Nie zawiera parabenów ani sztucznych barwników. Myje bardzo delikatnienie  nie naruszając naturalnej bariery ochronnej włosów. Nie podrażnia skóry głowy a jednocześnie dokładnie oczyszcza. Jest to szampon, który bardzo mało się pieni. Początkowo mnie to drażniło ale przyzwyczaiłam się. Dodatkowy plus za mega wygodne opakowanie z pompką i piękny wygląd. Zresztą cała seria wygląda bardzo profesjonalnie i ekskluzywnie.

Delikatnie myje włosy, nie naruszając ich naturalnej bariery ochronnej
Innowacyjna formuła szamponu zapewnia delikatne oczyszczenie włosów i wyjątkową łagodność dla wrażliwej skóry głowy

Dzięki biomimetycznej keratynie Kerestore™2.0 szampon pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnika bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowuje ich strukturę.


Składniki/Ingredients (INCI): Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Cocamide MIPA, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Betaine,Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Polyquaternium-7, DMDM Hydantoin, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Disodium EDTA, PEG-90M, Aminomethyl Propanol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde."

Szampon był bardzo delikatny, dość wydajny. Ma piękny zapach, co zawsze bardzo doceniam w produktach do włosów, wygodne opakowanie z pompką.Bardzo fajnie dozowało się jego z opakowania. Dokładnie oczyszczał moje włosy,  nawet po jednym myciu. Nie miał także problemów ze zmyciem olejków z włosów, za to wielki plus. Za jego bardzo duży plus uważam to, że nie plącze włosów i ich nie wysusza.




ODŻYWKA


"Pielęgnacyjna formuła odżywki bez parabenów, syntetycznych barwników i soli działa wyjątkowo łagodnie na włosy i delikatną skórę głowy. Aktywna keratyna Keterestore 2.0™ wspaniale odbudowuje uszkodzenia struktury włosów, dogłębnie je regeneruje, wzmacniając ich warstwę ochronną.


Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Behenamidopropyl Dimethylamine, Lactic Acid, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Ceteareth-7, Ceteareth-25, Cetrimonium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl

Stosowałam ją zawsze w połączeniu z szamponem - stanowią idealny duet. Odżywka jest przeznaczona do włosów zniszczonych, szorstkich i bez połysku. To co widać na pierwszy rzut oka po jej zastosowaniu to to, że włosy są bardzo lśniące i miękkie - uwielbiam ten efekt, ponieważ włosy wyglądają wtedy na bardzo zdrowe. No i chyba najważniejsze - odżywka nie obciąża włosów, po jej użyciu są lekkie i puszyste.
Zazwyczaj odżywki kończą się znacznie szybciej od szamponów, ta jednak swoją wydajnością nie poskąpiła i równo z szamponem wyznaczyło się "denko".




PŁYNNA KERATYNA



"Keratynowa rekonstrukcja zniszczonych włosów

CAMELEO BB - płynna keratyna - do włosów zniszczonych

Profesjonalna jakość.
Innowacja oparta na Keramimic TM 2.0 - biomimetycznej keratynie
Połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii
Intensywnie regeneruje i rekonstruuje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa. Doskonale pielęgnuje. Sprawia, że włosy stają się wygładzone, aż po same końce, bardziej sprężyste, elastyczne i miękkie
Wygodna aplikacja w spray'u bez spłukiwania.


Skład: Aqua, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Ceteareth-7, Ceteareth-25, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Glycerin, Panthenol, Methylparaben, Propylaraben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Lactic Acid, Disodium EDTA, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Benzyl Benzoate.
3-Cyclohexene Carboxaldehyde.

Najlepiej jest ją nakładać na wilgotne włosy, choć zdarza mi się nałożyć ją na suche włosy i też jest ok. Po jej użyciu włosy są wygładzone i łatwo się rozczesują, nie obciążała ich pod żadnym kątem. Nadawała im blasku oraz miękkości Keratyna w sprayu do włosów zniszczonych Delia Cosmetics Cameleo  jest produktem, który chyba na stałe zagości w mojej kosmetyczce. 




JEDWAB


"Włosy zawsze lśniące i jedwabiście gładkie

Intensywna regeneracja włosów słabych i zniszczonych

Ochrona delikatnej struktury włosa przed wysoką temperaturą
Optymalny poziom nawilżenia dzięki zawartości oleju arganowego
Przeciwdziałanie rozdwajaniu się końcówek
Łatwe modelowanie fryzury
Elastyczne, mocniejsze i bardziej lśniące włosy.
Składnikiem aktywnym jest olej arganowy, który odżywia i nawilża włosy oraz wzmacnia ich strukturę. Zapobiega procesowi starzenia się włosów, dzięki czemu odzyskują one swój naturalny blask bez efektu obciążenia."

Skład: Cyclopenta Siloxane, Dimethiconol, Parfum, Phenyl Trimethicone, Limonene, Argania Spinosa Kernel Extract, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Alcohol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Benzyl Salicylate Buthylphenyl Methylpropional, Geraniol
EDWAB

Jedwab do włosów z olejkiem arganowym nakładam tylko na same końcówki włosów i musi to być mała ilość, ponieważ bardzo łatwo z nim przesadzić, a wtedy obciąży włosy i nie będą wyglądać dobrze. Ja lubię nałożyć sobie jedwab rano, nakładam go wtedy na połowę długości włosów, włosy związuję w koczek, a wieczorem je myje - po takim zabiegu włosy są bardzo wygładzone i błyszczące. Tuż po nałożeniu włosy zdecydowanie ładnie pachną.



Delia Cosmetics Cameleo maseczka keratynowa do włosów zniszczonych


"Inteligentna pielęgnacja włosów farbowanych i rozjaśnianych

CAMELEO BB - maska keratynowa - do włosów zniszczonych

Profesjonalna jakość. Innowacja oparta na Keramimic TM 2.0 - biomimetycznej keratynie. Połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii
Intensywnie regeneruje. Doskonale pielęgnuje. Zawiera kondycjonujący Softill
Do spłukiwania."

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Ceteareth-20/ Ceteareth-12, Behenamidopropyl, Dimethylamine, Lactic Acid, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Cetrimonium Chloride, Disodium EDTA, Buthylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Maska jest dość treściwa, nie ucieka z dłoni. Wystarczyło mi jej na kilka użyć i to ona skończyła mi się jako pierwsza. Gdy robiłam już sobie "seans" z maską, to nakładałam jej całkiem sporą ilość i trzymałam ją na włosach dość długo - chciałam, żeby moje włosy "wchłonęły" z niej wszystko to, co najlepsze. Chyba mi się to udało, ponieważ maska świetnie nawilżyła i odżywiła moje włosy. Dzięki niej włosy po kilku stosowaniach zyskały na regeneracji, były naprawdę mięciutkie w dotyku i pięknie błyszczały.


Cała seria charakteryzuje się opakowaniami w mocno stylowanej szacie graficznej na nowoczesność. Białe opakowania z dodatkami czerni oraz złota to zdecydowanie udane połączenie. Szampon ma wspaniałą pompkę dozującą produkt, co by świetnie się sprawdziło także w odżywce, która stoi tradycyjnie na głowie, z korkiem na mocny klik. Maska schowana została w plastikowe pudełeczko, z zakręcanym wieczkiem, płynna keratyna ma dozownik, podobnie jak jedwab. Wszystkie produkty pachną do siebie w bardzo podobnej tonacji aromatycznej. Zapach jest delikatny, a zarazem koi nasze zmysły. Dość długo utrzymuje się na włosach po umyciu.


Podsumowując z całej serii jestem bardzo zadowolona, włosy w czasie stosowania tych kosmetyków nabrały na miękkości, stały się wyraźnie mocniejsze i pełne blasku. Ich rozczesywanie nie było w żadnym stopniu kłopotliwe.

U mnie te kosmetyki się sprawdziły, a czy Wy je znacie?


25 komentarzy:

  1. świetnie, że jesteś zadowolona a Twoje włosy zyskały blask. ja miałam kilka razy prostowane włosy za pomocą keratyny jednak ona się wypłukuje i trzeba stosować takie kosmetyki aby ją uzupełniać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywajac calosc mozna fajny efekt uzyskac. Ja bardzo polubilam die z maską tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy niczego do włosów z delii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujący zestaw, fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tę markę, mają super kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Płynna keratyna mnie ciekawi :). Miałam kiedyś chyba szampon z tej serii, ale nawet nie pamiętam, czy był fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw i całkiem mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej polubiłam odżywkę, potem zaś jedwab - świetnie wpływają na moje włosy. Spray'u nie używałam, alkohol denat wysoko w składzie mega wysusza moje kudełki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem zwolenniczką tego zestawu. Keratyna i jedwab zle wplywaja na moje wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać tych produktów, ale w krótce się to zmieni

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo czytałam o tych produktach. Może kiedyś wypróbuję na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytalam duzo o tej serii i napewno ją kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki z kreatyną! Zawsze jestem zadowolona z efektu!

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam ten zestaw i jestem zachwycooona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po fali poleceń zakupiłam cały zestaw na promo w Rossmann :) Czekają na swoją kolej by w pełnej okazałości używać dłuższy czas ale na kilka razy, które się pokusiłam to zadowolenie u mnie 100%

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet spodobał mi się ten zestaw jak go używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej serii kosmetyków ale chętnie bym je wyprobowała. Ciekawa jestem czy dałyby radę z moimi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie kończę tą serię. Jestem bardzo zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie się u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tą serię. Rewelacyjnie działają na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo dobrego słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Płynną keratynę bym chętnie sprawdziła na sobie;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio dość często czytam o tym zestawie i muszę się skusić w końcu xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszyscy sobie chwalą te produkty, czytałam wiele pozytywnych opinii. Musze sama rónież wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam całą serię i u mnie najlepiej się sprawdziła płynna keratyny! Juz zainwestowałam w kolejną buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog