czerwca 26, 2018

Kulinarne podróże po Europie

Witajcie kochani.

Mam dla was dzisiaj dość ciekawy temat, chciałabym się od was dowiedzieć, co myślicie o pewnym projekcie. Długo bije się z myślami i stwierdziłam, że wy jako moi kochani czytelnicy na pewno mi pomożecie podjąć tę decyzję. Projekt, który chciałabym utworzyć na blogu to „Kulinarne podróże po Europie”



Na czym miałby polegać ten projekt?

Zabrałabym was w podróż po europejskich krajach, ale nie byłyby to przewodnik co zwiedzić. Raczej chodzi mi o to, co w danym państwie trzeba zjeść, jakie są ich specjały.

I jak wam się podoba? Na pierwszy rzut myślę, że poszłaby Holandia, mam bardzo duży sentyment do tego kraju. Wiele razy tam byłam w takich miastach jak Nijmegen, Rotterdam czy Amsterdam. Swoja droga bardzo łatwo i tanio można się tak dostać, są busy do Holandii, które często kursują i większość drogi jest w nocy, można się wyspać, by rano ruszyć na podbój np. Amsterdamu. Pamiętam, że ja też korzystałam właśnie z takiej formy transportu do Holandii i bardzo mi się podobała, nawiązywało się wiele ciekawych znajomości.



Wracając do mojego projektu, bardzo żałuje, że nie robiłam zdjęć wszystkim potrawą, które jadłam w Holandii, ale jest okazja, by po raz kolejny zawitać do Tego pięknego kraju i w ramach projektu posmakować znowu ich specjałów.

Co myślicie o tym? Chciałybyście poczytać, co tam dobrego mają do jedzenia np. w Holandii, Francji czy Szwecji?

18 komentarzy:

  1. Sądzę że to bardzo fajny pomysł, super by było zobaczyc co jadają inni:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Jestem jak najbardziej za :) Kiedy zwiedzamy, poznajemy jakiś kraj, to nieodłącznym elementem powinno być poznawanie ludzi, kultury, jedzenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym, pewnie nie potrafiła się wyspać w takim (auto)busie, nieczęsto mi się to udaje.
    Pomysł jest jak najbardziej dobry. Chętnie bym o tym przeczytała, ponieważ lubię jeść (nie tylko) próbując nowych rzeczy.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny projekt. Chętnie przeczytam, bo będąc za granicą super potrawy widziałam na stołach.

    OdpowiedzUsuń
  5. JAsne, wrzucaj wszystko co smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na serię wpisów, jestem ciekawa nowych smaków i zwyczajów kulinarnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie, ja bym chętnie poczytała co dobrego tam mają ;) Zawsze jak gdzieś pojadę staram się zamawiać to co jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł :) Z chęcią poczytam, co dobrego można zjeść w innych krajach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią poczytam takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :) Z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że chciałabym poczytać o tym co pysznego można zjeść w innych krajach. Bardzo dobry pomysł :) Czekam na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Projekt bardzo fajny i chętnie będę czytać wpisy z niego

    OdpowiedzUsuń
  13. O pomysł jest świetny, chętnie czytam takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, piękne zdjęcia i smaczne jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem fajny pomysł na takie podróże.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog