czerwca 26, 2018

Kosmetyki Roge Cavailles


Witajcie kochani
Jestem bardzo ciekawa, czym się kierujecie wybierając dla siebie produkty do mycia ciała? Dla mnie priorytetem jest piękny zapach, łagodna formuła, zapobiegająca wysuszeniu skóry oraz wygląd zewnętrzny kosmetyku. Nie ukrywam, że lubię się otaczać pięknymi rzeczami, pięknymi kosmetykami też, dlatego prócz walorów pielęgnacyjnych i relaksacyjnych cenię ładne " szaty " produktów.
 Z francuską marką Roge Cavailles po raz pierwszy zetknęłam się na kilku blogach i muszę przyznać, że od razu żywo mnie zainteresowały. Wiedziałam, że to będzie coś dla mnie!




Satynowy Olejek do kąpieli i pod prysznic - od producenta 

Satynowy olejek do kąpieli i pod prysznic zawiera naturalny olejek arganowy i ekstrakt z kwiatu róży, dzięki czemu delikatnie oczyszcza i głęboko odżywia skórę. Jego formuła wzbogacona o zmiękczające składniki chroni przed wysuszeniem skóry suchej i wrażliwej. Jego otulająca, nietłusta konsystencja oraz bogaty i orzeźwiający zapach róży z pewnością sprawią, że każda kąpiel czy prysznic będzie prawdziwą przyjemnością.
Teraz nie musisz już wybierać między pielęgnacją Twojej wrażliwej skóry, a przyjemnością płynącą z codziennego prysznica. Twoja skóra jest elastyczna i miękka w dotyku jak satyna!




Składniki: Aqua, Magnesium Laureth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Polysorbate 20, Olive Oil PEG-7 Esters, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Rosa Damascena Flower Extract, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Citric Acid PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, CI 17200, CI 15985.



Satynowy Olejek do kąpieli i pod prysznic Butelka posiada wygodny, opływowy kształt oraz zamknięcie na klik. Nie ma żadnych problemów z dozowaniem produktu. Pewnie wygodniejsza byłaby pompka, ale z kolei tego typu opakowanie łatwiej jest przewozić podczas ewentualnej podróży.
Sam olejek jest transparentny, zupełnie przezroczysty, wyznacza się płynną, ale nie lejącą się, konsystencją i przepięknym, czarującym, zniewalającym wręcz zapachem! Jeśli obawiasz się obiecanego różanego zapachu, pocieszę Cię, nie jest wcale taki oczywisty. Zapewniam, że go pokochasz od pierwszego ... wdechu, a podczas kąpieli czy mycia - całkowicie zawładnie Twoimi zmysłami! Uwielbiam! Na jego korzyść działa trwałość, bowiem mimo subtelności, jeszcze długo przypomina o swej obecności na skórze. 
Olejki zawładnęły naszymi ciałami i włosami na dobre! Uwielbiamy stosować je do olejowania, pielęgnowania, oczyszczania, masowania... Myjące olejki, to świetna alternatywa dla żeli czy emulsji, wyraźnie nawilżają, delikatnie natłuszczają i niwelują podrażnienia skóry w trybie natychmiastowym. Właściwości pielęgnacyjne Satynowego olejku wcale nie ustępują jego wspaniałemu zapachowi. Już podczas rozprowadzenia po wilgotnej skórze czuć jego zbawienne działanie i pielęgnacyjna moc! Olejek natychmiastowo koi, nawilża, wygładza, a przy tym wcale nie natłuszcza i nie obciąża skóry. Przy kontakcie z wodą olejek zmienia się w białą, delikatną, nietłustą emulsję, która skutecznie oczyszcza skórę, odświeża, jednocześnie ją pielęgnując. Kropelki wody, skrzące na ciele po spłukaniu olejku, zdradzają jego zbawienną obecność - skóra jest naprawdę satynowa, delikatna, gładziutka, a jednocześnie dobrze nawilżona, ukojona i długotrwale chroniona. Zapach... Ach ten zapach! Owija się wokół ciała niczym niewidzialna woalka, pobudza zmysły uwodzicielskimi nutami, a mnie wprawia w rozkoszne upojenie... Co za przyjemniaczek z tego olejku! Idealny o każdej porze dnia i nocy! 

Roge Cavailles  Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej


Roge Cavailles wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej to kosmetyk pielęgnacyjny opracowany we współpracy z ginekologami. Skutecznie myje i zapewnia komfort aż do 12 godzin. Aktywne składniki Płynu do higieny intymnej Roge Cavailles zamknięte w mikrokapsułkach powoli uwalniając zmiękczający ekstrakt z nagietka zapewniają świeżość i delikatną pielęgnację przez cały dzień. Dzięki wyjątkowo delikatnej formule płyn pomaga utrzymać równowagę wrażliwych błon śluzowych. Charakteryzuje się zrównoważonym pH i nie zawiera mydła. Jest również wolny od parabenów i charakteryzuje się maksymalną tolerancją. Hipoalergiczny i rekomendowany przez ginekologów.

Skład:
INCI: Aqua, PEG-80 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Cocoamidopropyl Betaine, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Magnesium Laureth Sulfate, Polysorbate 20, Disodium Laureth Sulfosuccinate,  Calendula Officinalis Flower Extract, Parfum, Lactic Acid, Alpha-Glucan Ologosaccharide, Caesalpina Spinosa Gum, Glyceryl Laurate, Glycerin, Moringa Oleifera Seed Extract, Tetrasodium Glutamate Diacetate, DMDM Hydantoin, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej znajduje się w zgrabnej 200ml buteleczce wyposażonej w pompkę. Opakowanie było również dodatkowo zabezpieczone i agresywna ja niezbyt delikatnie je zdjęłam powodując, że etykieta zaczęła się odrywać i trzeba było podkleić trochę taśmą. Brawo ja;) Płyn posiada dość rzadką lekko żelową konsystencję i delikatny zapach. Przez konsystencję jego wydajność jest nieco mniejsza, ale nadal dobra. Nie pieni się też on zbyt mocno. Stwierdziłam jednak, że kosmetyk aptecznej marki również może się sprawdzić. Początkowo miałam zamiar wypróbować wersję nawilżającą, ale pomyślałam, że co jak co, ale w tym wieku suchość w tych strefach jeszcze mi nie doskwiera;) Płyn rzeczywiście jest łagodny, nie podrażnia, nie powoduje swędzenia i zapewnia poczucie świeżości. Jestem z niego zadowolona
Jak widzicie kosmetyki Roge Cavailles bardzo dobrze się u mnie sprawdziły. Czułam, że będą fajne, a wypadły nawet lepiej niż prognozowałam. Cieszę się, że marki apteczne rosną w siłę, a polscy konsumenci mają coraz lepszy wybór produktów dobrej jakości. Na pewno będę obserwować dalszy rozwój tej marki w Polsce.

Znacie kosmetyki Roge Cavailles? Co polecacie z ich oferty? 



16 komentarzy:

  1. zamierzam zapoznać się z Roge Cavailles, tą markę znam na razie tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam dziś te kosmetyki w aptece. Kusi mnie wypróbowanie olejku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwracam uwagę poza zapachem na właściwości nawilżające bądź natłuszczające, nie lubię jak po kąpieli moja skóra jest przesuszona.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten olejek - cudowny zapach i fajne nawilżenie ciała. Mam jeszcze ochotę na ich kosmetyki do higieny intymnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie nie mialam przyjemnosci jej poznac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie znam tą markę, ale nie powiem kuszą mnie od nich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki tej marki! :) Tej wersji olejku jeszcze nie miałam, ale polecam Aksamitny olejek - jestem w nim zakochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam trzy produkty tej marki i z dwóch jestem bardzo zadowolona. Świetnie nawilżają i pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki tej marki ciekawią mnie od dłuższego czasu, jednak na żaden się jeszcze nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i lubię ten płyn do higieny intymnej, fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie zapach w produktach do kąpieli i mycia to jedna z najważniejszych rzeczy :) Tych produktów nie znam osobiście, jedynie z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Roge Cavailles już od pewnego czasu budzą moją ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten olejek pod prysznic i jestem z niego bardzo zadowolona, niestety mi się już kończy i jestem przy denku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znam te produkty jedynie z blogów, choć na olejek mam ochotę :). Dawno nie miałam takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobre sa te kosmetyki, sa delikante i bezpieczne dla wrazliwej cery.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze ię nie spotkałam z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog