czerwca 29, 2018

Lotion Dermena Hair Care, do pielęgnacji włosów

Witajcie kochani

Jakiś czas temu brałam udział w spotkaniu Blogerek w Rzeszowie, jednym z upominków był lotion do włosów, Dermena Hair Caredo pielęgnacji włosów osłabionych i wypadających.  I własnie dzisiaj o nim wam trochę opowiem.


Kosmetyk otrzymujemy w poręcznej, białej i praktycznej, bowiem wyposażonej w aplikator ze sprayem butelce w typowym dla marki, bardzo przyjemnych dla oka biało-niebieskich grafikach. Na kartoniku oraz dołączonej ulotce, odnajdziemy informacje dotyczące lotionu, właściwości, działania, stosowania, oraz skład. 

Skład:
Aqua, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Propylene Gly­col, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root, Rose Extract, Cichorium Intybus Leaf Extract, Bertholletia Excel­sa Seed Oil, Hydrolyzed Rhodophycea Extract, Menthol, Biotin, Panthenol, Phenoxyethanol, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Pro­pylparaben, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfüm, DMDM Hydantoin, Methyl Niacinamide Chloride, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Geraniol


Lotion zawiera opatentowaną przez markę, molekułę Regen7, aktywną substancję pochodzenia witaminowego, która silnie wzmacnia mieszki włosowe i odżywia, by rosły zdrowe i mocne, jest tu także multikompleks H-VIT, naturalne wyciągi z róży, cykorii, czerwonych alg i orzecha brazylijskiego oraz pantenol i biotyna. Całość działa silnie dotleniająco na skórę głowy, wzmacniając włosy, poprawiając ich strukturę, reguluje też wydzielanie serum.
Preparat ma delikatną, wodną konsystencję, pachnie bardzo przyjemnie, higienicznie, nanoszę go równomiernie na skórę głowy, jak i nieco na włosy, staram się wykonywać tę czynność zarówno rano, jak i wieczorem, bowiem lotionu nie spłukujemy. Wspaniale jest go zastosować od razu po umyciu włosów, ale z powodzeniem zadziała także na suchych włosach, nie bójcie się sklejonych włosów, obciążeń, czy przesuszeń, włosy ładnie się układają i są gotowe na tradycyjny dzień, lotion bowiem szybko wysycha. 


U mnie na długich włosach wystarcza pięć psiknięć, by dostatecznie nanieść kosmetyk. Już podczas stosowania lotionu, moje włosy stały się mocniejsze i wzmocnione, cebulki silniejsze, a skóra głowy widocznie nawilżona i zdrowa. Przy włosach szczególnie osłabionych i mocno wypadających, zalecane jest regularne stosowanie go przez cztery miesiące, ale jest to także świetny kosmetyk dla osób, które borykają się z przetłuszczaniem skóry głowy, łupieżem, czy po prostu, jak ja chcą wzmocnić włosy i poprawić ich kondycję. 

Znacie kosmetyki z tej linii? :)

17 komentarzy:

  1. oo ekstra, że lotion wzmocnił Twoje włosy i cebulki

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego o tej marce :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio te produkty są bardzo popularne i w większości zbierają bardzo pozytywne opinie, a przy moich, trochę problemowych włosach, mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te produkty znów stały się popularne., Ciekawa jestem czy zmieniło się coś w formułę, bo dawno temu miałam i nic nie działały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś szampon i spisywał się na medal.

    OdpowiedzUsuń
  6. na szczęście nie mam już większych problemów z włosami, bo zregenerowałam je olejowaniem naturalnymi olejkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam szampon tej marki, ale chyba juz 4 miesiac lezy w kolejce do testow :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam kiedyś szampon i spisał się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten lotion :) Pomógł mi uporać się z uporczywym wypadaniem włosów po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dla mnie takie produkty. Ale markę uwielbiam za jakość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten lotion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego akurat nie znam, ale od niedawna używam czegoś podobnego na wzmocnienie włosów z Seboradin :) Jeszcze nie zauważyłam różnicy, ale być może za krótko używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat stosuję ten loton jednak u mnie lekko przesusza skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
  14. O to coś dla mnie, muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem bardzo zadowolona z efektów jakie przynosi ten lotion :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog