lipca 01, 2018

CD Happy Deo Kwiat Pomarańczy

Witajcie 

Dzisiaj chciałabym zapytać Was o to, jakich produktów do ochrony przed poceniem używacie? To bardzo ważny temat i bliski każdemu z nas. Uczucie pewności i komfortu w każdej sytuacji jest bardzo ważne. Nieestetyczne plamy na odzieży i nieświeży zapach, to ogromny problem, z którym musimy sobie radzić. Ale musimy robić to z głową... Możemy sięgać po drogeryjne produkty, szukać organicznych sposobów, lub zasięgną porady lekarza lub farmaceuty (w trudniejszych przypadkach). Jakiś czas temu poznałam produkty marki CD i odkryłam inny wymiar ochrony...  


O firmie
Produkty marki CD kojarzone są z naturalnie łagodną pielęgnacją Naszego ciała. Dlatego wciąż aktualna jest dewiza głoszona przez markę: ,,Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD”. Jest to hasło reklamowe z 1971 roku, które i współcześnie doskonale określa firmę oraz to, że od samego początku spełnia ona swoje założenia wobec konsumenta.
Produkty tej marki wzbogacone są o składniki roślinne. Wszelkie składniki zawarte w tych kosmetykach są dobrze tolerowane przez Nasze ciało. Mogą zatem stosować je osoby o bardzo wrażliwej skórze. Wyeliminowane są tam oleje mineralne, silikony, sztuczne barwniki i składniki pochodzenia zwierzęcego.
O serii:
CD Happy Deo to szczęście o zapachu kwiatu pomarańczy. Zapachy otaczają Nas każdego dnia. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy jak silnie wpływają na Nasze samopoczucie. Te aromaty odpowiednio pobudzają odpowiednie struktury w Naszym mózgu, wyzwalając w ten sposób produkcję hormonów, co sprawia, że czujemy się miło i przyjemnie.
Właśnie w taki sposób działają kosmetyki linii CD Happy Deo. To właśnie je miałam możliwość przetestować. Ich zapach to pobudzający aromat z oleju naturalnego z kwiatu pomarańczy. Powiem Wam, że zapach utrzymuje się cały dzień. Olejek pomarańczowy zawarty w tej serii kosmetyków, znany również jako olejek neroli, wytwarzany jest z kwiatów drzewa pomarańczy. Jego zapach ma właściwości poprawiające Nasz nastrój oraz ożywiający Nasze ciało i umysł.
Działanie: Olejek z kwiatu pomarańczy zapewnia przyjemny zastrzyk energii na cały dzień. Ma działanie tonizujące, uspokajające i odprężające. W kosmetyce stosuje się go do pielęgnacji skóry. Jest odpowiedni dla wszystkich jej rodzajów.

Moja opinia
Opakowania kosmetyków linii Orange Blossom pozytywnie nastrajają. Pomarańczowe korki kojarzą się z soczystymi pomarańczami i energetycznymi drinkami. Opakowania są szklane, przezroczyste, a szata graficzna schludna i przejrzysta. Produkty marki CD nie zawierają silikonów, parabenów oraz barwników, a dezodoranty - soli aluminium. 


Skład dezodorantu w postaci kulki Happy Deo: 
Alcohol Denat, Aqua, Triethyl Citrate, Hydroxypropylcellulose, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonen, Linalool
Płyn szybko się wchłaniał i nie pozostawiał na skórze lepkiej warstwy, a jego zapach był wyczuwalny przez długi czas. Co więcej, nie brudził ubrań. Moja garderoba składa się w 80% z czarnych ubrań, więc zwracam uwagę na to, jak zachowują się wszelkie antyperspiranty czy dezodoranty. Warto również pamiętać, by nie stosować tego dezodorantu na świeżo ogoloną skórę. Ja raz się zapomniałam i uczucie, którego przyszło mi wtedy doświadczyć wspominam do dziś. Co jeszcze warte jest uwagi w przypadku kulki to fakt, że jest naprawdę wydajna




Skład dezodorantu w sprayu Happy Deo: 
Alcohol Denat, Aqua, Glycerin, Triethyl Citrate, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonen, Linalool
Dezodorant w sprayu CD traktowałam w zasadzie jako mgiełkę. Od kilku lat lubię mieć tego typu produkt w swojej kosmetyczce i w zasadzie kupuję różne marki i aromaty. Deo atomizer kupił mnie swoim zapachem. Kwiat pomarańczy to zapach energetyczny, kwiatowy. Szkoda jednak, że nie jest trwalszy... Niemniej na ubraniach zapach trwał kilka godzin. Chwilę po aplikacji wyczuć można alkohol, w końcu znajdziemy go naprawdę wysoko w składzie, ale później jego aromat się ulatnia. 

Testowałam wszystkie z wyżej wymienionych produktów. Zgodnie z założeniami konsumenta zapach produktów powinien utrzymywać się na Naszym ciele do 24 godzin i rzeczywiście zapach utrzymuje się bardzo długo. Jest świeży i ożywiający. Zdecydowanie polecam go na sezon wiosenno-letni, bo nie tylko zapachy Nas otaczające będą Nam poprawiać humor, ale również zapach, którego użyliśmy to zrobi.



Dajcie znać czy miałyście okazję używać tych produktów. Jakich dezodorantów / antyperspirantów używacie? 

16 komentarzy:

  1. kocham zapach kwiatu pomarańczy a nie miałam jeszcze żadnych produktów CD . muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam markę wiele razy na blogach, ale nigdy nic nie miałam.
    Muszę coś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tę markę często widzę na blogach, również spotykałam je w drogerii, ale jeszcze nigdy nie używałam. Zawsze mam zapas innych kosmetyków i pewnie dlatego nie wpadły jeszcze do koszyka ;) Jestem ciekawa tego zapachu. Teraz używam Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż dziw bierze, że jeszcze ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, choć czytałam o niej wiele dobrego. Cytrusowe zapachy uwielbiam więc kupię sobie jeden dezodorant na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten zestaw (jeszcze dezodorant w spray) i miło wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest to obecnie mój ulubiony zestaw :) Idealnie sprawdza się w letnie dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo czytam o tych kosmetykach i przyznam, że jestem nimi mocno zaciekawiona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka kosmetyków tej marki o różnych zapachach, ale ten najmilej wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te dezedoranty i bardzo się z nimi polubiłam. Mają świetne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ich jeszcze, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach pomarańczy jest naprawdę bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kulkę bym spróbowała, ale za jakiś czas. Ostatnio któryś drogeryjny mnie uczulił i sięgnęłam po bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. CD uwielbiam ich zapachy, ten jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog