lipca 01, 2018

Piekne stopy z Regenerum

Witajcie kochani

Ostatnio mam małe urwanie głowy, szykuje pokoik moim ukochanym smerfom. Dlatego ostatnio było mnie tutaj odrobinę mniej. Najgorsze to było malowanie, do tego skręcanie łóżeczek. Zostało mi jeszcze tylko dokupić szafę i komodę i zacznie się najgorsze.. a może najlepsze? Dodatki do pokoju- zbankrutuje jak wejdę do swoich ulubionych sklepów. Dobrze, nie o tym dzisiaj chciałam pisać,mam dla was kolejną dawkę recenzji. Ciekawi co tym razem wzięłam pod lupę? 



Otóż dzisiaj mam zamiar wam się podzielić moja opinia na temat produktów do stóp firmy Regenerum. Jakiś czas temu pisałam wam już o ich produktach, u siebie na blogu. Jeżeli mieli byście chęć poczytać to zapraszam Tutaj
Tym razem będę pisać o Regenerum regeneracyjna kuracja do stóp oraz Regenerum regeneracyjne serum do pięt.  Zapraszam do lektury.



Regenerum regeneracyjna kuracja do stóp nie wymaga specjalistycznej wiedzy kosmetycznej, bądź kosmetologicznej. Kurację można przeprowadzić samodzielnie w warunkach domowych. Zadaniem produktu jest odżywienie oraz głębokie nawilżenie mocno wysuszonej skóry stóp. Poprzez nasączenie skarpetek produktem pory na stopach szybciej się otwierają i tym samym pozwalają na czerpanie z bogactwa składników kuracji.  

Olej z róży poprzez wysoką zawartość kwasów tłuszczowych, pomaga zregenerować wymagającą nawilżenia skórę. Masło Shea działa nawilżająco, zwiększa elastyczność naskórka i jednocześnie zapewnia ochronę przeciwbakteryjną.  Kwas hialuronowy odpowiada za nawilżenie i łagodzenie podrażnień, a dodatek alantoiny tylko wzmacnia właściwości kwasu hialuronowego. Z kolei mocznik oraz witamina E działają łagodząco na przesuszoną oraz bardzo zrogowaciałą skórę stóp. Już po pierwszej aplikacji produktu można cieszyć się pięknymi i zadbanymi stopami.






Produkt należy aplikować na suche i czyste stopy. Po zostawieniu na skórze produktu przez 35-50 minut można wmasować jego pozostałości. Nie ma konieczności ponownego umycia stóp po zakończonym zabiegu. Aby podtrzymać efekt, można ponowić aplikację serum według własnego uznania.


Produkt otrzymujemy w tekturowym kartonie, na którym znajdują się szczegółowe informacje o kuracji. Wewnątrz ulokowana została saszetka ze skarpetkami nasączonymi serum. Skarpetki bez problemu zakłada się na stopy. W opakowaniu znajduje się jedna para skarpetek, więc produkt przeznaczony jest na 1 użycie. Szczerze mówiąc, w skarpetkach zostaje jeszcze sporo serum, więc spokojnie można założyć je po raz drugi. Jeżeli chodzi o zapach, wydał mi się delikatny, przyjemny, nienachalny. W trakcie noszenia skarpetek, zupełnie niewyczuwalny. Konsystencja która znajdowała się wewnątrz była płynna, dzięki czemu składniki mogły swobodnie wchłaniać się w skórę. Nic ze skarpetek nie wyciekało. Po ściągnięciu ich, w skarpetkach nadal było dosyć wilgotno.

Podsumowując

Regeneracyjna kuracja to nic innego jak maska do stóp. Do wykorzystania mamy parę foliowych skarpetek nasączonych produktem zawierającym wszystko co dobre dla naszej skóry. Takie skarpetki zakładamy na stopy i czekamy odpowiednią ilość czasu. Najlepiej zrobić to wieczorem i po prostu zafundować sobie odrobinę relaksu. Świetne w takich produktach jest to, że efekty widoczne są od razu. Po wykonaniu zabiegu skóra stóp jest bardzo ładnie wygładzona, miękka, elastyczna. Przede wszystkim jest też dobrze nawilżona. Efekty utrzymają się długo jeśli co dziennie będziemy stosować krem do stóp, regularnie peeling i od czasu do czasu powtórzymy kuracje. Zadbane stopy dużo lepiej prezentują się latem w odkrytych butach. Jestem Na tak.



Regenerum regeneracyjne serum do pięt

Regenerum regeneracyjne serum do pięt intensywnie pielęgnuje i regeneruje suchą, zniszczoną i zgrubiałą skórę pięt. Dzięki wysokiej zawartości składników aktywnych chroni ją przed pękaniem oraz przywraca miękkość, gładkość i elastyczność. Intensywnie nawilża i odżywia suchą skórę pięt, regeneruje spękany i uszkodzony naskórek, ułatwia złuszczenie,zabezpiecza przed pękaniem, ma właściwości antyseptyczne.




Skład:
* mocznik- Jest jednym z głównych składników NMF (Natural Moisturising Factor), czyli naturalnego czynnika nawilżającego skóry, który odpowiada za utrzymanie odpowiedniego nawodnienia warstwy rogowej naskórka. Wykorzystanie mocznika w stężeniu 10% gwarantuje jego silne działanie zmiękczające i nawilżające. Dodatkowo reguluje procesy rogowacenia naskórka, ma właściwości złuszczające oraz zwiększa przepuszczalność warstwy rogowej, ułatwiając wnikanie składni­ków aktywnych również w głębsze warstwy skóry.
* witamina A- Odgrywa ogromną role w procesie metabolizmu skóry. Stymuluje produkcję keratynocytów, reguluje procesy różnicowania naskórka oraz wspomaga jego regenerację. Dodatkowo intensywnie odżywia i poprawia elastyczność skóry.

* witamina E- Ma silne właściwości odżywiające, nawilżające i natłuszczające. Bardzo dobrze wnika w skórę, nadając jej gładkość, sprężystość i elastyczność. Działa naprawczo oraz chroni lipidy i włókna skóry przed zniszczeniem. Dodatkowo zapobiega powstawaniu podrażnień oraz działa przeciwzapalnie.
* witamina F- Jest mieszaniną niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu pomaga odbudować warstwę lipidową naskórka, wpływając na poprawę funkcjonowania bariery ochronnej skóry. Tworzy na skórze delikatny film, który osła­nia przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i zabezpiecza powierzchnię pięt przed pękaniem. Dodatkowo poprawia ogólną kondycję skóry, nadając jej odpowiednią elastyczność oraz przyspiesza regenerację naskórka.
* lanolina- Jest naturalną substancją, o składzie bardzo podobnym do warstwy lipidowej skóry. Ma szczególnie silne właściwości nawilżające, wygładzające i natłuszczające. Doskonale wnika w głąb skóry. Reguluje gospodarkę wodną skóry, zmiękczając naskórek oraz likwidując jego szorstkość. Dodatkowo koi, łagodzi i przynosi ulgę spękanej skórze pięt.
* olejek z dzewa herbacianego- Jest to olejek o silnym działaniu antyseptycznym i przeciwwirusowym, dzięki czemu chroni skórę przed rozwojem bakterii, zapobiegając powstawaniu przykrego zapachu.



Opakowanie serum to miękka tubka mieszcząca 30ml produktu. Konsystencja produktu jest bardzo kleista, co powoduje niezbyt fajne uczucie, tak jakby stopy były otulone warstwą kremu, która nie chce się wchłonąć. Oczywiście, po pewnym czasie to się dzieje, jednak mimo wszystko najlepiej mi go było stosować na noc przed samym spaniem. Zapach jest w porządku, nie przyprawia o zawroty w głowie, w tym dobrym i tym złym znaczeniu.  





Moje pięty bardzo często są przesuszone, a zrogowaciały naskórek nagromadza się bardzo szybko. Myślę, że jest to spowodowane ogólną moją naturą. Poszukuję kremu, który w końcu spowoduje, że moje pięty będą miękkie, dobrze nawilżone i gładkie. Już po pierwszym użyciu serum do pięt zauważyłam efekty. Przy regularnym codziennym stosowaniu kosmetyku na stopy, bo krem rozsmarowywałam na całą płaszczyznę, zauważyłam, że kosmetyk działa. Oczywiście nadal stosowałam tarki do pozbywania się zrogowaciałego naskórka, jednak serum było pomocne przy osiągnięciu miękkiej i gładkiej skóry bez pęknięć. 

Regenerum - regeneracyjne serum do pięt jest kolejnym kosmetykiem marki Aflofarm, który się u mnie spisał. Jeśli macie ochotę zobaczyć, jakie produkty Regenerum są jeszcze dostępne, zapraszam tutaj. Nie znam jeszcze kilku produktów stąd, a coraz bardziej jestem ich ciekawa. 


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z obu produktów, sprawdziły się u mnie rewelacyjnie. Jestem pewna że sięgnę po nie jeszcze nie raz.

16 komentarzy:

  1. Oj jak ja nie lubię dbać o stopy, toleruję tylko nawilżacze w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam różnego rodzaju kuracje stóp, zwłaszcza te parafinowe, dają silne nawilżenie moim suchym stopkom

    OdpowiedzUsuń
  3. Regenerum nie jestm moja ulubiona marka. Moim zdaniem jest bardzo przecietna

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie miałam nic z tej marki, chyba jestem jedyna, ale nadrobię to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby mi się ta kuracja /maska do stóp. moje są świeżo po skarpetkach złuszczających i czekam na zrzucenie starej skóry

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś zdecydowanie dla mnie! :) Ja też bardzo lubię kosmetyki Regenerum, więc z chęcią wypróbowuję i te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za nakładaniem kremu na stopy, ale takie skarpetki lubię od czasu do czasu nałożyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kurację do dłoni i byłam bardzo zadowolona. Ogólnie produkty tej marki które miałam mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam nic tej marki. Może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poznała bym te skarpetki do stóp, lubię takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty do stóp, a latem szczególnie często je używam :)
    Chętnie taki duet wypróbuję :)
    Jak już urządzisz pokoik to pochwal się jak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skarpetki chętnie bym wypróbowała. Ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych produktów akurat nie miałam ale bardzo lubię regenerum i zawsze się u mnie sprawdzają ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skarpetki fajne, choć coś czuję, że musiałabym mieć dwie pary, bo by mi ukochany podkradł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne produkty. ja używam regularnie peelingu i kremu do stóp

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog