lipca 02, 2018

Piękne dłonie z Biolonica

Witajcie kochani

Mam dla was dzisiaj kolejną dawkę recenzji, po raz kolejny od firmy Biolonica. Mieliście okazję czytać już o Kremie pielęgnacyjnym tej firmy. Dzisiaj przychodzę do was z Kremem regenerującym do rąk. Jak się u mnie sprawdził? Czy warto po niego sięgnąć? Zapraszam do Lektury.



Krem regenerujący do rąk 

Regenerujący krem do rąk Apple Stem Cells marki Biolonica doskonale sprawdzi się do pielęgnacji dłoni bez względu na wiek. Kosmetyk znajduje się w wygodnej tubce i nie tylko odżywia, ale również nawilża, pielęgnuje, chroni przed przesuszeniem oraz niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.

W jego recepturze znalazłam roślinne komórki macierzyste z jabłoni, olej jojoba, masło shea, witaminę E, ekstrakt z miodu oraz prowitaminę B5. Zawartość komórek macierzystych z jabłoni nie tylko odmładza skórę, ale także neutralizuje działanie wolnych rodników oraz poprawia sprężystość i gładkość. Olej jojoba za sprawą dużej zawartości witaminy E jest silnym przeciwutleniaczem, a ponadto regeneruje i zatrzymuje wodę w skórze. Masło shea wygładza, nawilża i odmładza oraz działa antybakteryjnie. Ekstrakt z miodu odżywia i regeneruje.


Regenerujący krem do rąk Bolonica Apple Stem Cells  został wypełniony komórkami macierzystymi, dzięki czemu nie tylko pielęgnuje, ale również odmładza skórę i pobudza ją do naprawy i odnowy. Odżywczy kosmetyk zapewnia intensywną pielęgnację dla dłoni i paznokci. Chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Silnie nawilża i natłuszcza, eliminuje szorstkość, podrażnienia i suchość. Doskonale sprawdza się w codziennej pielęgnacji dłoni suchych, zniszczonych, wymagających regeneracji oraz jako preparat ochronny w czasie zimy. Krem ekspresowo się wchłania, nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy i dekoruje je pięknym subtelnym zapachem.


U mnie w domu zdecydowanym zwolennikiem kremów do rąk jest moja mama. Mogłabym stwierdzić, że dosłownie pochłania je w kosmicznych ilościach. Ja kremy do rąk oczywiście stosuję, natomiast u mnie jest to 1-2 razy dziennie. Czasami rano nałożę przed samym wyjściem i zawsze nakładam zaraz przed tym, jak planuję iść spać. Jeśli chodzi o mnie, to nie mam jakiś większych wymagań względem kremu. Ma nawilżać, ładnie pachnieć i nie kleić się jakby dłonie były spocone. Sam krem w sobie jest również lekki, szybko się wchłania i przepięknie pachnie. Zapach ma tak cudowny, że smarowałam nim nie tylko dłonie, ale też całe ręce i miałam ochotę, aby pokryć nim całe ciało. Dlatego fajnie by było, gdyby producent pomyślał, aby zrobić coś w tym kierunku, i może stworzyć taki balsam do ciała. Krem jest idealny do codziennego stosowania, z racji tego, że nie zostawia tłustej warstwy, będzie idealnym towarzyszem do torebki. W przypadku niewymagających dłoni jest idealnym nawilżaczem. Zauważyłam, że łagodzi również drobne zadrapania i zaczerwienia na skórze. Dłonie są miękkie w dotyku, nawilżone, skóra jest zregenerowana i podrażnia złagodzone. 

Mało kiedy krem do rąk wywiera na mnie aż tak pozytywne wrażenie, natomiast ten z czystym sumieniem mogę polecić i to nawet osobą, które nie przepadają za smarowaniem dłoni.

Znacie ten krem? Używaliście jakiś produktów tej firmy?

6 komentarzy:

  1. Dla mnie krem musi dobrze nawilżać i szybko się wchłaniać. Nie lubię czekać i dobrze wiedzieć, że ten taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak jak Twoja mama pochłaniam kremy do rąk w hurtowych ilościach. z marką biolonica jeszcze się nie zapoznałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale widzę, że krem zawiera dużo fajnych składników. Ciekawy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkałam się z tym remem przez totalny przypadek i pokochałam od pierwszego nakremowania :) Ma świetną konsystencję i cudny zapach, do tego naprawdę sprawia, że skóra jest cudownie miła i miękka w dotyku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki na bazie olejów, to samo dobro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten krem, u mnie jeszcze w fazie testów

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Safiya's Lifstyle Blog